Lördag, mys med bästis :)

Hejsan !
Då var man här igen då, datorn, min blogg med andra ord :) Idag ska bästus sova över, rebecka ;) Vi har flummat typ hela kvällen, eller ja, början av kvällen iaf. Kollade lite på stjärnor på is, de va rätt skojj men ingen succe för mig typ ;P Idag har jag som sagt varit med becca, hela dagen faktiskt. hon kom till mig runt 11, vi hade lite chill vid datan och tv tills lunch. efter lunchen tog vi bussen till stinsen, kollade lite i affärer och spande på snygga killar :) de va kul, becca köpte en sjal på gina men jag hittade inget. Runt halv 4 var vi hemma igen, först gick vi till becco eftersom hon skulle hämta lite saker, kom hem till mig kanske halv 5. då fikade vi lite, mysigt ^^ sen satt vi vid datorn, och tog lite kort i badrummet, fetakul! x) runt halv 8 var middagen serverad, ousaka (stavning ?) de va inte jättegott, men okej. sen såg vi som sagt på tv. nu snackar vi lite och jag skiver i bloggen ;) Hare bäst! :)

Malin




Finfina bilder från dagen :


Oseriös, men skojjig! :)


Megasexigt! (a)


Vi är fetacoola! ;)


Oh yeah, go for it hun! x)


Sist, men inte minst; FLUMMCREW!! XD

Kommentarer
Postat av: saraaaa

Hahha flumm brudar :) <3

2008-10-06 @ 21:40:40
URL: http://daarcooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0