fredag

Hey there sweete! :)
Igår var det Öppet Hus i skolan, det var inte direkt kul.. eller jo, på idrotten var det kul. Vi ägde killarna, haha ! (a) Asså för er som inte har en aning om vad jag babblar om, så innebär Öppet Hus man går i skolan ända tills sju på kvällen. Alla föräldrar kommer till skolan och tittar på när deras barn har lektioner, man får ett shema där det är ungefär tre lektioner som man ska gå på. Jag hade bild, svenska och idrott. Idrotten var som sagt kul, vi gjorde olika typer av staffeter som temat sammarbete. Tjejerna mot killarna, som oftast ;) Vi vann dem i alla grenar förutom evighetsstaffet, det vann de tre gånger på raken.. haha, men vi vann ju allt annat så what ever ? ^.^ När klockan var sju fick man gå hem, pappa skjuttsade mig och rebecka hem till henne, för jag skulle sooova där :) Vi flummade asamkt på kvällern och jag fick typ skrattkramp, haha (a) Vi gick upp kl 9.. -.- haha, vi hade bestämmt med cissi och jussan att träffas utanför simmhallen runt tio. det var superkul, höhö. vi var ombytta till badkläder typ halv 11 ungefär, då hoppade vi i vattnet och flummade som galningar. Jag har lärt mig dyka!!! Jag är fett med stolt! (a) haha, eller asså jag kunde typ dyka innan, nästan. men nu kan jag bättre, iofs inte lika bra som jussan men jaja.. ^.^ När vi hade vart där, åtit lunch och så.. så kom några i vår skola, som cissi typ kännde. Jussan skrek såklart jättehögt när de kom "HEJ JOHANNES!"  det var pinsamt.. ? x) Hahah, men de var kul. jussan frågade de massa saker och, jaa..hon är ju som hon är... rolig.. och knäpp ! (a) :) Haha, iaf.. när den stora trampolinen, eller va man säger.. så hoppade johannes som han tydligen hett och hans komisar Birk (ronjas kille) och kalle (I think) från den. vi skrek vad de skulle göra för hopp... det var kul xP Men de visste inte vad griden var ?! :O haha, im driving.. ;)  aja, pallar inte berätta mer om de, höhö :) Jag kom iaf hem typ halv 5, då började jag lite smått och packa min resväska som jag ska ha i frankrike :)  sedan åt jag tacos till middag, mums (a) jag och pappa gick ner till ica och köpte en pollypåse till migefter middagen, ska ha den på planet. ;P Klockan åtta kollade jag på idooool, de va kul as usual :) och nu har jag oxå sett vem som åkte ut! LOULOU! :( hon var ju fan asagrym ju! ja diggade henne fett mkt.. ! jag tkr att johan palm borde åka, han suger fan apa! :S Ngn som håller med mig?!  haha, damph. (a) Men nu ska jag fixa det sista ;)

Malleballe ! ;)

La france, here I comes ! :)

Kommentarer
Postat av: sara

JOHAN PALM SUUUGER ! "/

ha så kul i france, häsla franskarna ! ;) <3

2008-10-26 @ 08:42:00
Postat av: Malleballe ;)

Jag vet, värsta nörden ju!

Haha, tack (a) Det har jag gjort, de hälsar tillbaka! :)

2008-10-30 @ 20:17:38
Postat av: Jussan

aaah, vi såg ju Johan Palm idag XD hahaaa! Simhallen ägde! Det var askul!

2008-10-30 @ 20:34:11
Postat av: Malleballe ;)

jaa, eller hans identiska tvilling iaf! xD

Jauu, de va skitakul! <3

2008-10-30 @ 23:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0