torsdag,

tjollahoppsan !
nue sitter jag här och skriver medans lollish och cissish har spelat singstar i typ en timme.. hahah , de kommer väl snart åka in i spelet ?! x) har lite ont i huvudet så jag kollar bara  på. men vi spelade massor på eftermiddagen. från typ fyra till halv sju ^.^ då åt vi middag, kyckling och ris. helt okej, inte supergott. sen gick vi typ ut och åkte på plastpåsar (?) hahah, sajjk.. ^^) gick förbi min gammla skola oxå, hahah. det var kolsvart så de va lite läbbigt att kolla ut i skogen.. xD ahuu, sen stack vi hem för de va skajtakallt och cissi behövde gå på toaletten. höhöh ;) och jau, nu sitter jag här och skriver medans jag lyssnar på deras "fina" sång... *host* hahah ;) ^^) skojja. :) men nu måste jag göra mina behov på toan, hahahah ! x)
Glad påsk ! :) hahah, jag är på flummhumör.. glad midsommar menar jag ju ! inte,.. x) HEJ DÅ HELT ENKELT ! :)

harebäst ,
malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0