torsdag, kväll

hejhoppigalopp!
nu känner jag mig mycket bättre än på dagen. har just bakat havreflan och kokosbollar med max. det blev gottigott :) håller just nu på att ladda in dagens bilder i datorn. jau, och nu sitter jag och knaprar på ett av haverflanen. Me like ! :) hm.. vad ska jag skriva? har ju skrivit så många inlägg på senaste tiden att jag börjar få brist på ideer. höhöh ;) ska nog gå till skolan imorgon, det är ju bara tre lektioner, så det ska nog funka bra. ska kanske gå på glx imorgon oxå. med Cissi :) och kanske några andra, vet inte ännu. ;) men nu ska jag sticka, chiao amigos ! :)

harebäst, malin



Kommentarer
Postat av: Sara

Galaxen med din "pojkvän" !! :D <3

2008-11-28 @ 19:29:15
Postat av: malin

hahah, jupp.. x) (a)

2008-11-29 @ 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0