torsdag, förmiddag

hejsansvejsan !
jau, idag är jag som sagt hemma igen. känner mig i övrigt mkt bättre än igår, bara huvudvärken envisas med att vara kvar. vaknade halv nio ungefär, kuunde inte somna om såjag gick upp. mamma var oxå  hemma, hon kännde sig inte häller så pigg. jau, mrgonen har i stort sätt bestått av tv, tv och tv. haha, kollade på vakna med the voice bla. det är skoj, i think. sen har jag väl mest bara zappat lite hit och dit. ska väl ta ngt att äta till lunch om ett tag, förmodligen gröt, höhöh. har faktiskt en del andra plander för dagen också; fka läsa lite i en kalle anka pocket som jag lånade av en kompis i sommras med inte lyckats läsa ut. i tanka på kalle anka, så ska jag även rita lite kalle anka bilder i en bok, full med bilder från kalle anka-böckerna som jag har ritat själv. det började i sommras när jag var med familjen i portugal, jag ritade en bild av kalle anka. sen var jag fast! ^^) det är superskoj, tycker faktiskt att jag är ganska bra på det nu :) kommer kanske ngn bild på den som skall göras under dagen. ja, och så ska jag kolla på american pie2, som jag fick för ett tag sen. den är nog helt okej, jag menar det mesta brukar ju duga för en sjuklign, hähä ;) men nu ska jag välja en bra bild att måla av.

'harebäst, malin

btw, nu är nästan alla snö borta! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0