torsdag,

hejhej gullungar ! :)
detta kommer bli ett kort inlägg, har skitaont i armen ! hahah ? xd idag var de skit i skolan, jag hade inte övat på spanska glosorna, inte på engelskan och inte till kemiprovet ! kommer få göra om jättemkt på kemin ! -.- men det var iaf bra att vi fick sluta 20 minuter tidigare på engelskan, kom inte försent till tennisen ! haha, stolt ! (a) det var skoj att spela tennis igen, efter typ tre veckor som jag inte kunnat vara med.. höhö, när jag kom hem så duschade jag lite snabbt och sen slängde jag i mig lite middag. kvart över sex åkte jag, mamam o pappa till skolan. skulle på ngt jäkla grejjs om droger och sprit och sånt.. (haha ?) det var faktiskt kul, jag ÄR seriös.. xd det var bara sex TJEJER där. hahah.. vi garvade hela tiden åt våra sajjkade föräldrar ! hahah x) men nu har jag verkligen kramp i armen, see ya honeyboneys ! :)

/ Malleballe !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0