tisdag, kväll

hejsanhoppsan!
idag har det varit en lång dag. inte föräns halv fem stod jag på busshållplatsen när skolan slutat. jag, cissi & jossan tog 520an hem till cissi. vi hade tänkt gå ut och latja i snön men det var så hiiimla kallt så vi stannade inne. först åt vi lite mellis... därefter kom vi på att vi ville bli emos! :) så vi sminkade oss med svart kajal och massa annat smink. det var skööj! men ganska svårt faktiskt.. xd höh, sen spelade jussan och cissi Wii, men jag hade ont i huvudet och min nästa ran som bara tusan, eftersom jag är alergisk mot alla hennes djur. så jag kollade bara på ;) typ vid sju kom jusses mamma och hämtade oss, jag var hemma kanske en kvart senare. när jag kom hem förklarade jag för pappa att jag har blivit emo! men han tog det inte seriöst.. ?! fattar inte vrf ?! xd hahah ^^) men men, nu ska jag kila.

harebäst, malin

här är en massa gammla bilder.. ^^)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tiderna innan malin blev emo.. :O xd :)

2008-11-25 @ 22:04:11
Postat av: malin

haha, jupp (a)

2008-11-26 @ 11:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0