tisdag,

hejhoppsockertopp ! :)
denna dag började med att jag vaknade runt halv sju och var riktigt trött. mot min vilja tog jag mig upp ur sängen. gick till malla ungefär kvart i åtta. bussen kom ganska fort efter att jag kom, den stannade vid minervavägen kanske tio över åtta. när jag, stella & sara kom till korridoren så var det ganska tomt, bara några från vår klass. 8.35 började engelskan, pisstråkigt såklart. jag är och har alltid varit sämst på det.. :/ sen var det no, vår kärare skulle på ngt möte kl tio så vi fick en uteuppgift. jag Cissi & Lollo gick tsm, som vi alltid gör nu för tiden :) man skulle hitta fem saker som man trodde sjönk, vi hittade det ganska fort så vi gick till Quben. där var de flesta i klassen så vi satte oss med dem. kvart i.. öh, jag vet inte i vad.. men iaf, då började elver och lärartid. man skulle klistra upp de bilderna man hade klippt ut som läxa på ett papper och sne så snackade vi lite om drömmar & mål och sånt. därefter var det äntligen lunch, jag Cissi & Lollo flummade oss till matsalen. det var fisk, inte supergott men helt okej. när vi hade käkat färdigt gick vi till quben igen. jag och lollo delade på en natcho, men på slutet fick vi lite hjälp av Cissi, Natta & Carmen oxå, haha :) efter lunchen var det matte.. -.- HATA! hahh, de gick iofs ovanligt bra för mig och lektionen flöt på ganska bra. ja, och efter lektionen gick vi till Quben igen. jag, Cissi, Lollo, Carmen & Natta satt vi ett bord och flummade lite medans vi kollade på frida, rebecca & kajsas trekant (?) xd hahah, de såg lite.. *host* mkt galet ut ! sen vare so, helt okej lektion faktiskt. vi skulle skriva en berättelse om ett brott, i grupper. jag var med frida & nora. jag och frida flummade lite om handlingen, men nora tyckte inga av våra förslag var bra.. fattar inte vrf ?! xd hahah, jag kom på bästa ! så här gick den : " det var en ful junidag och houda skulle gå till konsum och handla. när hon kom till affären såg hon att det var extrapris på basokas (stavning ?) men trotts att det var extrapris hade houda inte råd att köpa en. då blev hon arg och sköt ner alla i hela affären och sedan sprang hon ut och sköt hela världen ! alla utom en, frida. frida var dommare i dommstolen och dömmde houda till livstids fängelse. och sedan tod frida över välden ! " nora påstod att mig berättelse inte var realistisk... det tycker jag visst att den är, förr visst SKULLE det kunna hända på riktigt ?! iaf om man har en aning gnutta fantasi ! :) hihih, det var iaf asakul att flumma, fast jag fick ont i huvvet, menmen... det får jag ju alltid ? haha, sen var det elevens val.. men ja hade ont u knät så jag var bara med lite i början. sen skulle jag ha stannat tills min träning började, men det ösregnade och alla dörrar i skolan var låsta.. -.- så jag stack till bussen. när jag kom  hem satte jag mig här och sen åt jag middag. efter det stack jag & mamma en snabbis till stinsen. köpte en pressent till jussan som fyller år imorgon.
nu ska jag dra, so long suckers !

Kärlek.
/ Maulin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0