söndag, kväll.

hej gott och ont folk!
nu har jag just dejtat duschen, asså han e verkligen trevlig :) skulle kunna vara med honom heeela tiden! (a) hahah, jag är galen.. :D aja, hade ju fotbollsträning oxå, det var därför jag hade en liten dejt efter med honom dårå. annars var det väl en helt vanlig fotbollsträning, bara de att det var den första på typ två veckor för lilla mig. vi hade intervall på slutet, det var då jag började känna att jag hade haft ett uppehåll, höh. det kännes rehjält i vaderna efteråt. menmen, nog om mig och mer om er. Vad har ni gjort idag, gott&ont folk? Hände det ngt spännande? Skvaller? Tell me..! :)

harebäst, malin

Kommentarer
Postat av: sara

Jag Va i kista idag och klippte mej, flintis! :O

haha , driver, :) men jag har klippt lite , typ 5 centimeter, men den känns som jag är korthårig!! hahaha ;D<3

2008-11-30 @ 20:50:37
URL: http://daarcooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0