onsdag, sjuk

hejsan... vet inte vad jag ska skriva faktiskt.. mår verkligen skit. gick hem från skolan idag. mådde illa, har ont i halsen och huvudet. allmännt dåligt typ alltså. det går ju magsjuka i skolan nu.. men vet inte om det är det. känns inte riktigt som den där typiska magsjuk-kännslan... haha, men det är ju iofs posetivt. aja nog snack om det. :) när jag kom hemm tog jag på mig mjukiskläder och satte mej i soffan. hade tv på, men kollade inte. nbu sitter jag vid datorn med en stor hink berdvid mig, ifall att.. kollar på lite klipp på youtube. det finns massa skjöna klipp med folk som busringer, fett skoj! x) Men nu ska jag lägga mig i sängen och typ.. öh, tänka.

harebäst, malin


hahah, jag är uttråkad? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0