måndag, kväll

hejhopp!
nu sitter jag här och är typ desperat jättetrött. vet inte vrf, känner mig helt nere. har iofs varit en hyfsat lång skoldag, slutade fyra. sista lektionen var spanska. fick tebax mitt spanskaprov. fick 95 av 100, är rätt nöjd faktiskt. det är ju samma resltat som jag fick på provet innan, men det här var svårare så man kan på så sätt säga att jag har bättrat mig lite :) elter plugget stack jag hem med Lollo, vi gick ut och åkte pulka i Ekbacken. hahah, det var skoj.. ^^) halv sex tog jag bussen hem, men den som jag skulle tagit kom inte, så ja tog 525 till djupdalsvägen och 607 till flintlåsvägen. kom hem tyo över sex typ. åt middag och sen deckade jag i soffan typ.. (?) hahha, nu försöker jag träna på engelskan, men det går väl halvdåligt... -.- ajaj, måste koncentrera mig nu!

harebäst, malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0