måndag,

hejsvejs sötus !
har inte skrivit ett skit om vad som hänt i helgen... hahah ? :) memnem, jag köpte en jacka iaf, eller två jackor för att va exakt. en grå everest och en svart warp. gillar everestjackan mest, precis en som jag ville ha, fast fel färg iofs. men ngn jävel hade baxat min svarta ? :S hahah, ja e knäpp, me know (a) skolan iga har varit ovanligt mkt skit, hade ont i huvudet precis hela fukking tiden, vanligt på måndagar, konstigt.. aja, de braiga var ju förståss att jag cissi & lollo flummade som sajjkbarn hela tiden, hahah :] det va faktiskt kul på musiiiken, vi körde "så ska de låta" ! jag, cissi, lollo, becca, jussan & nura ägde fan alla ! (a) ajaj, när jag kom hem va klockan typ halv fem.. hade fittont i huvudet som tidgare på dagen. la mig i soffan med en filt och tog de lungt. framåt sex had ejag inte ont längre, men vid åtta kom det såklart tebax.. -.- hahah, nu har ja just kollat på matakuten UTAN huvudvärk ! hihi :D och just nu sitter jag ju här vid dator och lyssnar på musik medans jag skriver i min otroligt tråkiga blogg... hahah, nu ska jag ta en dusch !

kärlek !

/ Maulins@ playahead.se


här är lite galna bilder från gårdagens härliga kväll med härliga tjejer ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0