lördag, morgon

Godmorgon kära bloggläsare!
Om det nu finns några.. (?) hähäh, dagen började ganska tidigt idag. Jag vaknade halv tio av att.. ingen aning, men jag vaknade iaf. jag gick upp och vickade persiennerna... DET SNÖADE! :) jag gillar snö, det blir så fint ute då.. (a) men det negativa är att det blir så fruktansvärt kallt..! iaf.. sen gick jag på toa och snöt mig, för jag fick värsta nyaatacken.. x) jau, och därefter fixade jag mig lite och sen kallade frukosten. två mackor och ett glas pucko, hahh. nu sitter jag här och skriver om min morgon, ganska mysigt faktiskt. det snöar fortfarande och det är säkert 10 cm snö ute! jag vet vad jag, cissi och lollo ska göra ikväll.. (a) hahh, jaa, vi är barnsliga ! jag vet.. (a) nu ska jag bortsa gaddarna! som mamam säger.. ^^) so long quite !

harebäst, malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0