lördag, kväll

hejhopp !
idag har jag haft det skoj. lollo & cissi kom hit ungefär halv åtta. vi flummade lite och sedan gick vi ut i snön. det var askuul! det är säkert 2 dm snö ute nu, supermyysigt. :) vi tog asmkt kort.. (a) när vi kom hem var alla jätteblöta i håret och på kläderna.. xd menmen, sånt får man tåla när man vill ha lite skoj :) det känndes nästan som att gå på dagis igen, vi larvade oss och skrattade hela tiden! saknar den tiden, då man kunde vara precis hur man ville utan att ngn brydde sig det minsta.. aja, jag är 13 år och kommer inte kunna bli yngre.. tyvärr, får man väl säga. när vi kom hem var klockan typ tio, då gick vi in och drack varm choklad och åt pepparkakor :) mums! jau, och nu liggar vi alla i varsin säng och kollar på tv, typ ngn film på 5an. imorgon ska lollu spela hockeymatch. jag & cissi ska antagligen kolla på, hah. jag är ju värsta foppa lixom! jag har försökt förlara för lollo att jag lever dubbelliv, på nätterna är jag foppa asså :) men hon tror mig inte! :O fattar inte vrf.. (?) hahah, jag har sjuk humor, jag vet! (a) nu ska jag fortsätta kolla ;)

harebäst, malin


bilder från idag! :)

    

    
    

    

    

    

Kommentarer
Postat av: Miss P

åhhh, ÄLSKA SNÖ! <3

2008-11-25 @ 20:30:03
Postat av: sasssiiee

HAHAHA snygg min lollo gör , när ni borstar tänderna! asg :D

2008-11-25 @ 21:37:07
URL: http://daarcooo.blogg.se/
Postat av: malin

ÄLSKA SNÖ! :)

hahah, jag vet. det är lollo det ^^)

2008-11-25 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0