lördag, kväll.

hejsanhoppsan!
nu sotter jag här och muppar igen.. ^^) åt ngn köttgrejs till middag, var ganska gottgott. till efterrätt åt jag typ ngn glassgrej med marsmalows som mamma hade gjort. det var GOTT! :) och blåbärsmuffins, mums :P har även städat rummet, är riktigt stolt över mig själv ^^) kanske kommer få mer julklappar nu, vem vet? :) eller vad säger du mamma? (a) hahah, nu kollar jag lite halvt på tv medans jag skriver och chattar med cissi. hon har just fixat en blogg, men det varkar inte gå så bra så jag försöker hjälpa henne, men jag är ju lixom verkligen otecknisk.. så jaa, lyckat lixom? x) men bajbjas.

hatebäst, malin

Kommentarer
Postat av: alicia

ha en fin kväll!

2008-11-29 @ 22:07:13
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/
Postat av: malin

tack tack, detsamma ^^)

2008-11-29 @ 22:09:35
Postat av: Nura ♥

Vad heter Cissis blogg ? :)

2008-11-29 @ 23:22:41
URL: http://olyydiga.blogg.se/
Postat av: malin

shakew.blogg.se men hon har inte skrivit i den än, ska hjälpa henne imogon så det funkar ^^) :)

2008-11-30 @ 14:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0