lördag, kväll

hallå där köp blåbär! (?)
hm.., skrev just värsta inlägget och så dampade internet -.- aja.. skriver lite kort om dagen. vaknade runt tio.. cissi o lollu sov fortfarande med de vaknade oxå ganska snart. vi åt frukost och sedan spelade vi singstar i typ två timmar. kl 1 gick lollu hem och åt lunch. cissi stannade och åt här. efter lunchen gick vi och åkte skidor, det var skoj. cissi pappa kom till sportfältet med vilden och körde oss sedan till vallen. där kollade vi på Lollus hockeymatch som synd nog slutade med förlust. men Lollu ägde alla iaf :) halv fem ungefär kom pappa och hämtade mig. när jag kom hem gjorde jag lite fysikläxa och sen var det middag, efter middagen gjorde jag klart läxan som faktiskt var gabska rolig. nu sitter jag här och skriver medans jag halvtittar på narnia.. hahah xd men nu ska jag sätta mig bredvid sötaste max :)

harebäst, malin


Kommentarer
Postat av: david

jag som trodde jag var prinsen i ditt liv? :'(

2008-11-25 @ 20:28:19
Postat av: malin

hah, det är du oxå ;) men max är oxå sötnosiig vettu! :)

2008-11-25 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0