lördag, eftermiddag.

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej .. & hej !
Hoppas det är tillräckligt många hej ? haha :) kunde inte skriva igår, det hände så mkt, hade helt enkelt inte tid. efter skolan åkte jag och cecilia hem till moì. när vi kom hem kollade vi igenom typ hela min garderob efter ngt som jag skulle ha på glx. det gick väl halvbra, höhö. men tillslut hittade jag en typ tröja och ett par leggings. cissi lånade en tröja oxå, eller kanske mera en tunika. sen spelade vi lite singstar, saga kom oxå. typ vid fem åt vi middag, och sedan mera singstar. ungefär sju gick vi ner mot galaxen. det var galet lång kö så vi fick stå och frysa ett tag innan vi kom in. ^^) men väl inne så gick vi runt lite och kollade läget, höhö. massa från klassen var där och några från förra klassen oxå. det var skojskoj där. vid elva stack vi hem. saga slagga hos mej men cissi skulle hem. sagu och jag vaknade runt tio imorse, snckade lite och sen åt vi frukost. runt tolv åkte vi till stinsen och kollade runt lite. nu är jag hemma.. lyssnar på musik. sk väl tagg nu.

harebäst, malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0