kvällsinlägg,

hej där !
nu har jag för en stund sen sett på desperate, haha de äger ! :)  har fixat en grej till imorgon oxå, men det säger jag inget om, för de händer imorgon ! ;) nu sitter jag här och har ont i knät.. de är verkligen skitjobbigt! :/ men nu ska jag nog sticka igen, ha de bra kexchoklad ! (hahah, bra på att rimma or what?!)

/ Maulins@

BRUKAR DU:

Sova : på natten ?

Drömma mardrömmar: händer.

Ta droger: jepp, de gör väl alla ?
Gå i skolan: tyvärr, ja.

Röka: näe.

Lita på folk: ja, alldeles för ofta.

VEM:

Saknar du: Celine & Paula

Rörde dig sist: Pappa
Vill du kittla: hahah, lollo ! (a)
Kramade du sist: Lollo, inte kramgo ! hahah :)
Vill du prata med: Saga <3 :)

Gjorde dig riktigt glad senast: Många, men idag var de Cissi & Lollu :)

HAR DU:

Brutit några ben: näe, bara sprickor :)

Några piercings: gills öronen ? (a)

Egen dator: stämmer.

Varit kär: hela tiden...

Dumpat någon: m.

Stulit någonting: näe, tuggummi ? xd 

HUR:

Svarar du i telefonen: Hej det är malin ;)

Fördriver du tiden: sitter vid my honey, datorn alltså.

Tjänar du pengar: plockar ur diskmaskinen ?

Ofta diskar du: diskmaskinen gör jobbet (a)

Många stör du dig på: ett par.

Ofta träffar du din familj: för ofta..

TROR DU:

På gud: Tror inte det .

På rymdvarelser: ja, de är klart ?

Att folk tycker om dig: hoppas det :)

På ett liv efter detta: ibland.

Att fiskar kan tänka: öh ? de kan, men de glömmer allt efter 5 sekunder xd

Att du kommer leva länge: Hoppas kan man alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0