friday !

"hejsaaaan! :) <3"  säger en glad malin.
idag har varit en superfredag, bästa dagen på länge faktiskt. den började med att jag gick upp tjugo i åtta och åt frukost. en timme senare var jag på väg till bussen, stella och sara var vid malla när jag kom. vi kom till skolan typ nio och då gick vi en snabbis till skopen. och därefter till idrotten, som var aktobaktik. har en bild på mej, cissi, lollo, becca & jussan när vi just har ramlat längre ner ;) det var skitkul ! :) efter idrotten var det svenska, riktigt kul. vi hade vikarie, så jag, ciss, lollo, jussan & becca flumma som fan.. xd vi skrev en berättelse där man skulle skriva varannan mening, man fick inte se vad de andra hade skrivit.. de va skitkul att läsa! x) hahah, sen var det lunch. chikenbites, gottgott :) vi satt hela lunchen i matsalen, höhö. sen gick jag och cissi till syslöjden och väntade tills de andra kom. jag och nora gör tofflor, hahah. rosa utan på och vita innuti, supermysiga. hahah :) lägger väl in ngn bild på dem när de är klara ;P efter slöjden var skolan slut. jag cissi & becca tog bussen hem till henne. lollo hade cykel i skolan så hon va tvungen att cykla i skolan, stackarn.. :/ när vi kom hem till cissi så åt vi lite mellis och sjöng massor ! sajjigt kul! men jag är typ allergisk mot cissi kanin så jag nös HELA FUKKING TIDEN!!! hahah, de var jobbigt..^.^ efter ngn timme tog vi bussen till stinsen, cissi skulle köpa present till jussan som har fest på lördag. först gick vi in en snabbis på stadium, provade lite coola kepsar, haha. sen stack jag & cissi till gina, vi sa till lollo och becca att vi gjorde det med de hörde typ inte.. x) så de gick och leta efter oss, hahah. när de kom till omklädningsrummen så tog de massa kort på mej och cissi i marra kläder, haha skitkul ! :D det första jag provade var VÄRSTA tantkofftan, senapsgul och skitful.. hahahh. efter de gick vi till hobbex, där hittade cissi en present till jussan ;) kan nte säga vad, höhöh ^.^ när vi hade betalat gick vi till burger kiiing . cissi och lollu köpte varsin glass och jag & becca en cola. vi satt coh flummade där lite och sen gick vi till strandvägen för att ta bussen hem. halv sju ungefär var vi hemma hos mih. efter lite flumm gick vi ner till centrum och köpte pizza som vi tog hem och åt i mitt rum. hade värsta raptävlingen , hahaha ! xd och sen körde vi singstar asamkt, de va satans kul. jag and cissi var i lag.. vi vann!!! :)  lollo ville inte sjunga först, fast hennes förra musiklärare sa att hon sjön bra.. och när hon tillslut sjöng visade det sig att hon sjöng asabra!!!! hihh. cissi sjöng oxå superfint ! :) och sist men inte minst tog vi lite kort, hih ^^) pappa skjuttsade hem cissi och lollo eftersom de bor rätt långt bort. :P nu sitter jag här och hade det tråkigt... och exakt nu så ska jag sluta skriva denna text, hihi :) see ya ! :)

Slutsats : DETTA VAR VÄRLDENS BÄSTA DAG MEN VÄLDENS BÄSTA TJEJER ! :) <3

/ Maulins


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, man kan verkligen se att du haft det en skön fredag. vilket alla säkert vill ha !

2008-11-16 @ 11:49:44
Postat av: Anonym

snacka om fjortisar... man brukar va nöjd med bilderna för att lägga upp dom.. men om du tycker dom är snygga så måste du ha fel på ett öga eller två..

2008-11-21 @ 16:07:08
Postat av: malin

men guuuud! palla kommentera anonymt, jag vet förfan precis vem som har skrivit kommentaren! :S

2008-11-22 @ 10:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0