friday,

jau, idag har varit en anorlunda dag.. var på operakällaren med bästis saga och emo sara, hähh :) hon erkännde faktiskt själv att hon var emo.. x) jag kallade henne fjortis hon bah "nej, jag är inte fjortis, jag är emo!" sen asgarvade vi.. xd höhö, vi var iaf där ungefär till halv fyra. sen tog vi tåget hem & sen bussen. hemma hände lite saker mellan mig en en kompis, men vill inte skriva om det.. nu ska jag typ kolla på inspelade medium med mamma :) vågar inte kolla själv, då somnar jag aldrig xd haah, igentligen brukar de inte va så läskigt, men det är bäst i fall att ^.^) men nu ska jag tagga.

harebäst , malin


hahh, denna bild togs en söndagseftermiddag då jag hade tråkigt.. ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0