fredagkväll [söndag]

hajhaj !
det var superkul i fredags, på annexet. han inte skriva då.. kom hem ganska sent. iaf, här kommer lite om kvällen :) vi kom till globen typ halv 6. då hittade vi ett ställe som vi åt middag på. jag o becca åt ostoskinkpaj, hahah. typ sju gick vi ocj ställde oss i kö. vi kom in ganska fort faktiskt. halv 8 började förbandet, som var typ zebraheads. de sööög ! xd hahah, eller inte sög med de va inte bra. när klockan var typ halv nio så kom äntligen simple plan ut på senen ! :) de va asabra, jag kunde sjunga med i alla låter nästan, haha xd de slutade ungefär tio, då kom beccas pappa och hämtade oss, skjönt att inte bahöva åka komunalt. :) 
här är massa bilder ! ;) [Jag kom på hur man zoomar med min mobil när jag kom hem.. -.-]

                                                
            

                                          
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0