det ända sättet för dig att få reda på hur min söndag varit, är att läsa detta.. (a)

tjuhtjuh !
dagen började med att jag blev väckt av mamma ungefär kvart i 11. då tyckte hon tydligen att jag kunde gå upp..? var supertrött och hade ingen lust att vakna, menmen.. thats life. (: frukost han jag inte käka för redan vid halv ett åt jag och mamma lucnh. josefin ringde runt ett och undra om jag ville joina henne och becca på singstar, höhöh :P Jag kom till henne, vi körde nya abba-singstar ett tag. sen stack jag hem. papi komhem kanske tre och då var jag lite småsocial med hnm. halv sju åt jag middag med familjen, ngra pastagrejor som mamma hade gjort. inte skitgott men ändå helt okej. nu sitter jag på toan med datorn framför mig.. haha, kunde inte gå på toa uten den xd btw, det va skojjigt på josefins fest yeasterday. bara lite synd att hon inte lät oss sjunga singstar ! menmen, det var iaf kul o köra sanning eller konka, huh :) juste, jag köpte ett par svarta jeans och en tröja på gina igår som jag hade på festen, goodigood. nu ska jag vara lite social med världens sötaste kille, max alltså ! :) harebäst ,

/ Malin C

här är en före och efter bild på muffinsarna som jag bakade idag ^^)
 




denna åt jag till lunch i lördags ,
me like mucho mucho ! :D


idag kom årets första snö hit..!
flingorna såg ut som fjädrar ^^)


jag leker med mobilen
i badrummet.. (a) höhö ^^)



Kommentarer
Postat av: sara

Hörredu du! uppdatera din blogg lite bättre va? =) <3 (ska jag säga..) xD

2008-11-20 @ 17:41:20
URL: http://daarcooo.blogg.se/
Postat av: malin

hahah, jau.. har inte hunnit skriva den här veckan, läxor vettu.. -.-

2008-11-20 @ 20:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0