<3

                                                                                                                                                                                            

En dag kom en ängel in i mitt rum. Ängeln bad 
mig önska mig något, precis vad jag ville.
Jag önskade att ängeln skulle vaka över min
allra bästa vän. Men ängeln sa att hon inte
kunde göra det. Jag förstod inte varför, jag
menar det var ju precis det hon förkänade.. 
Men ängeln fortsatte att säga emot och bad
mig önska något annat. Då önskade jag att 
hon skulle göra så att jag fick vara med henne
varje dag resten av mitt liv. Men inte häller det 
fungerade, påstod ängeln. Sedan visste jag inte
vad jag skulle önska, så jag önskade att hon
skulle förklara vad hon hade emot min bästa vän.
Då sa ängeln så här;  "Änglar kan inte vaka
över andra änglar.." Det var då jag förstod,
jag förstod hur mycket du betyder för mig.
Den här texten är ditt dig och ingen annan,
ingen. Du och jag i 11 år nu, det ska vara hela
livet. ta åt dig när jag säger detta.
För jag älskar dig Saga Ahltin <3
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0