Snart sommarlov ! :D

Hejsan Gulljuttar . 
Idag gjorde vi inte så mkt i skolan . Va vid Rösjön på fmiddagen, det sög . Jag badade inget för det är så äckligt i vattnet & så e de kaaaallt :S Vissa galningar badade ändå, suck..? När vi kom tbx till skolan så kollade vi klart på en film, eller inte klart men vi fortsatte se på den. Sen var det lunch, skit som vanligt... Gick in igen kvart över 12 för å se klart filmen, den var ganska bra men väldigt sorglig... :/ Efter det så var det dags för 6:orna att möta lärarna i fotboll, som de gör varje år.Jag var inte med ... man vill jue inte skämma ut sig inför hela skolan lixom
.. ? xP Menmen, lärarna tog det på liv & död & vann där med 2-0. Men killarna var duktiga, en applåd för dem ! *klappklapp* Haha xD Efter skolan stack jag, Becco, Saga & Josse hem till mig. Först satt vi mest & slappade vid datorn, men sen spelade vi Playstation 2, haha. Becco skulle hämta sin syster & skolan så hon gick redan halv 4, men saga & Josse stannade tills middagen, halv 6 typ. Nu har jag både ätit och duschat, naajs ^^ Sitter här & skriver, ska nog se på TV eller ngt snart ... Happ, nu pallar ja inte skriva mer, hej hopp ! /M




Rösjöbadet, så ser det ut. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0