Shulululu !

Jahapp, du har man skapat en blogg dåh. Ska försöka att skriva så ofta som möjligt, är dock svårt för en sån som mej, haha. ^^

Idag har jag mest var hemma, setat vid datan mest. Kollade på American Pie nyss, så jäkla kul asså. xP
Ikväll kmr Saga & Co hit för att äta middag, ska bli kul. Det var ett tag sen de var här. Mamma & pappa städar som galningar, sånt ska inte jag hålla på med när ja blir stor, haha. 
 Just det, Saga ska ju få en lillasyster! Hon ska typ heta Lova, Maja eller Vinga. Mamma röstar på Märta, men jag bara suckar... Tkr att Nellie eller Elisabeth skulle vara fint. Eller varför inte Charlotte? :D Kanske inte bebisen skulle gilla, kan tålkas som ett tant-namn... men jag gillar det :P
Aja, nu pallar ja inte skriva mer. 
Puss & kram /M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0