Måndag, 30 Juni

Hejsvejs !
Idag vaknade jag runt 10 av att Max hade en kompis här ... suck. Gick upp & satte på datorn (som vanligt ...) Palllade inte äta frukost, men runt 11 var ja så hungrig att jag bara var tvungen, haha. Tog en dusch, hade inte tvättat håtet på typ 5 dagar, så de va najs . x) Skulle ha grillat med mamma + lillebror till lunch men de börja spöregna ... så mamma stekte pannkakor islt, usch ... Jag hatar pannkakor, menmen de fick duga :P

Papppa jobbar hela denna vecka, ska vara hemma med mamma & Max tills imorgon då de åker till Halsta (töntstad) ville inte följa med, hela den familjen e rena tönthögen, så vem pallar ? xP På onsdag kväll ska jag & pappa se på bio, Narnia, haha xD De e en sån där film man bara måste se, hur nördig den än e. Iofs gör jag den bara mer nördig genom att gå med pappa ... men de e typ inga av mina kompisar som e hemma. Jossan e i Gbg, Becca sticker till Bulgarien imorron & Saga ska se den senare typ. Ngn annan har jag inte fått tag i, alla är väl bortresta .. "/

Jag kmr värkligen sakna min Becc , du får inte åka ! Och varför ska du komma hem just den dagen som jag sticker till Portugal ??? Det gör ju att vi inte kmr träffas på 4 jäkla veckor ! Jag kmr dö här hemma ... lovar ! Du åker ju till Bulgarien imorron & sen kmr du hem efter en vecka, & de är samma dag som jag sticker till Portugal, sen ska jag vara där i 2 veckor, efter det ska jag med pappa till Gbg och först därefter kan vi träffas ! 4 VECKOR ! Det kmr kännas som ett år, minst ! Men efter det  ska vi ha kul ! Åland kmr bli bäst med dej sötis ! <3 



Malin







Becca, du är min ängel . (a)




Haha, glömmer aldrig !                    Malin <3 Rebecka




Tips; Gunga aldrig två i en hängmatta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0