I love you, bejbi ! <3


Rebecka, det går verkligen inte att förklara hur kul jag hade det på Åhlengården med dej . Vi skrattade åt allt som det gick att skratta åt, men även det som var omöjligt . Jag kan verkligen inte glömma den där kvällen när vi trog upp byxorna & tröjan så att det såg ut som bikinis ... och sen när Jousif kollade in genom badrumsdörren som var öpppen så sprang vi in i duschen & skrek som galningar . Du gjorde illa tån, men vi hade så kul att du glömmde bort att äns tänka på det . Och sen när Jonas kom in i vårt rum när vi dansade vår fantastiska dans, gud vad vi skrattade . Han fattade ingenting, haha . Vi bah; Vi har kommit på en egen dans ! Han bah; Jaha, det märks att ni har kul ! Det får ni gärna ha så länge det inte är något med högre åldersgräns, haha ! Vi bah; Nej då, och sedan visade vi den för honom mednas vi höll på att skratta ihjäl ! Sen var de Annikas tur att kolla på den, hon skrattade minst lika mycket som vi, haha ! Sen tog hon en massa kort på oss i vår fina klädsel, har nog inte skrattat så mkt förut !

Och första morgonen när de där idioterna i vårt rum sa till oss att bädda sängarna bättre så kaxade vi mer än aldrig förr ! Tror inte jag sätt dig så modig förut, Rebecka ! Sevla bah; Rebecka , kan du bädda din säng lite bättre ? Det ser askonstigt ut, vi kommer inte att vinna silverborsten ! Du bah; Nej, och sen så kollade du bort. Dissade henne totalt. Sen börja hon hacka på mej oxå, för att jag sa att du fick bädda som du ville. Då blev hon asarg & hämtade Jonas, skrek som en idiot ! Sen snackade vi med Cissi, hon sade att vi inte skulle lägga skulden på oss själva utan det var de som hade gjort fel sa hon .  Sedan fick vi ett städschema, då blev det bättre. De slutade hacka på oss, nästan iaf . Men efter ngn vecka började de igen, påstod att jag hade blivit kaxig . Nämen vad konstigt att jag säger att att de ska vara tysta när de kvällen innan skrek så att de andra inte kunde sommna ? Efter ett tag fick det vara nog , jag hämtade Jonas som hämtade Aleksandar . De kom in i vårt rum & skrek på dem, de fick inte vara kvar där inne . Jag tro inte jag har sett ngn så arg förrut . De andra kvällarna satt Cissi i vårt rum ända tills alla hade somnat, det var skjönt att kunna sova . Vi skrattade verkligen åt vilken skit de fick, alla ledarna var på vår sida, men var det så konstigt som de tyckte verkligen ? Nej ! Vi hade ju inte gjort något alls, det är jag glad över . Rätt ska vara rätt . Tänk om de visse hur mkt skit folk pratade bakom ryggen på dem ? Haha, det skulle va kul å se deras miner !

Kmr du ihåg den gången när hängmattan gick sönder ? Haha, vi skrattade så jäkla mkt asså ! Vi låg där båda två & så kom Simon, Felix & Zache å gjorde fart på oss, vi skrek Högre ! Högre ! Hela tiden, ända tills den gick sönder ! Haha, gud vad vi skrattade ! Och sen försökte du skylla på dem . Du sa att de var deras fel för att de gjorde för hög fart, gud vad jag garva . Men de påstod att vi sa att de skullw göra högre hela tiden så därför var det vårat fel, & det var ju oxå sant . Men du gav dej inte, det var minsan deras fel ! Haha ! Sen tvingade du dem att gå & berätta för cissi att den gick sönder, men de vill inte det, haha . Så vi fick göra det, men just då så "behövde du gå på toa" så jag fick göra det själv ... Du trodde att hon skulle bli arg, fegis ! Haha . Men hon blev inte det, hon sade bvara att hon skulle fixa den sen & då kom du tebax från toa, & sen började vi asgarva igen ! Jag glömmer aldrig den dagen !

Det finns så mkt minnen att skriva om , att jag inte får plats med allt i ett ända inlägg . Men du ska veta att jag älskar dej för den du är, och ingen annan . Lova mig en sak, att aldrig försöka vara någon annan . För den personen finns redan ! Och om du skulle vara någon annan skulle du inte vara den som jag har kännt i 6 år, den bästa personen på hela jäkla jorlden ! 

Jag älskar dej Rebecka !
Hoppar du så hoppar jag med dig, även om du hoppar till helvetet !



Malin



Har aldrig skrattat mer, aldrig någonsin . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0