Hej hej fööölks ;D

Mja, idag väcktes jag kl 08.00, suck... Max hade match som började kl 09.00 i Norrviken. Det gick väl sådär, oavjort 1-1. Kmr inte ihåg vad laget hette, men Max var iaf målvakt. Han e asduktig, den lilla skiten! x) Kom hem typ runt ett, satt mest hemma vid datorn, var för trött för att ringa ngn pga värmen. Sen efter någon halvtimme kom mormor hit... hon e en underlig person hon :D Jag & Max fick 2 trisslotter & 100 kr. Jag vann 25 spänn, jippie! xD Sen stack jag + pappa till stinsen för att byta ett par byxor till ett linne. När vi kom hem var mamma, mormor & brorsaan ute, gick till dem. Men de va så varmr så ja gick in igen. Satte mig vid tv & kollade på en film, En djävul till granne... haha har inte sett den förut. Den var rätt konstig men ändå hyfsat bra. En 3:a av mej, hehe. Medans jag kollade på filmen lyckades jag hälla ut min mer-burk i soffan & på mina kläder 2 ggr... så jag böt om 2 ggr oxå, haha. Hur jäkla klantig kan man vah? x) Aja när filmen var slut gick jag tebax till datorn, så nu sitter jah här å skriver... de e långtråkit :/  Längtar faktiskt till skolan för en gångs skulle,m för vi ska tull rösjön med klassen imorron. Kmr nog inte bada, rösjön suger... :S Men på tisdag smäller det, skolavslutning! :D Jippie! Menmen, än så länge är det juh bara Söndag. Nu ska jag typh äta middag!
Kisses <3 /M



Älska fotboll ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0