Bästuus ska sova över :D

Hejhej !
Idag har jag, Becca & Josse vart i Stinsen, tog bussen runt 11-tiden. Ringde Becca typ 100 ggr utan att hon svarade, var hon död eller?! Typ så tänkte jah.. efter typ ett år logga hon in på msn, äntligen! Hon hade sovit när ja ringde, & inte vaknat. Hur jäkla hårt kan man sova igentligen?! x) Aja, sen stack vi som sagt till Stinsen. När vi kom fram var klockan typ halv 12. Vi gled runt lite där & sen åt vi på Mc Donalds. Fick vänta i typ en timme på vår mat, nybörjare ... *suck*. Whatever, när vi hade käkat klart gick vi in i "lekrummet" & sprang en hinderbana där inne, haha *töntar* xD Gjorde illa handen... :/ Menmen, sen gick vi tebax til, Stinsen, kollade lite i affärer & sen stack vi hem. Först lekte vi kurragömma hemma hos mej med Ralle-Balle, haha xD Sen stack vi till Sportfältet, de va inga kul där så vi stack till Turk-affären, heh :P Köpte en Twister, sen gick vi till en lekpark som ja aldrig har sett förut, haha. Ralle-Balle tog min boll & stack så vi fick gå efter. Gick en mtycket konstig väg... *inga komentarer* Efter det  åt middag & sen stack jag, Becca, Jossan, Max, Anton & Marco till Konstgräset, träningar på alla planer så vi fick gå till gruset... Sen kom Sara oxå, vi körde volleykick, haha. Jag, Becca & Max stack hem typ vid 9 & åt jordgubbar. Nu sitter vi in my room & snackar skit om folk, haha xD (a)

So long. /M, R & M (a)  :) (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0