Äntligen sommarlov!!! =)

Idag är det den stora dagen, skolavslutning! Det kmr verkligen bli ett minne för livet... efter som att vi är 6:or gick vi in sist av alla på en lång rad, det vara bara vi som fick sitta på stolar, framför alla andra. Först sjöng 6:ors en låt, sen sjöng alla i hela skolan en massa låtar, och sen äntligen "Faggan vajar" Vi 6:or har ju Kazoos då, det var kul men lite pinsamt för i sista refrängen ska vi inte sjunga, bara spela på dem hela tilden x) Jag köpte min för 15 kr, det blir som ett minne av 6:an :P Innan själva avslutningen var vi i klassrummet, alla fick sitt vännskapsrecept, en penna (?) & en cp-skiva med massor av filmer & bilder från alla år vi gått på skolan, har redan kollat på alla :D När vi till sist hade sjungit den blommstertid nu kommer så fick alla 6:or varsin gul ros, det är som en symbol för 6:orna, alla får det varje år. Jag kommer verkligen, verkligen sakna alla i min klass, 6A. Det var helt enkelt bäst! Alla var schysta mot varan, ingen var utanför, vi var lixom som en enda stor familj, & den familjen kmr jag sakna, mer än jag. Men det bästa med att börja i 7:an & byta skola, det är att jag, Jossan & Becca inte kmr skilljas! Det kmr fortfarande vara vi 3, som alltid. Även om vi säkert kmr skaffa egna kompisar, så kmr det alltid vara vi, bara vi 3. Men det finns en person... en person som verkligen är fantastisk, som jag kanske aldrig kmr att få se mer, kmr verkligen sakna dig, hoppas vi kan hålla kontakten även fast vi inte går i samma skola, för du är absolut det bästa som hänt mig! Men jag kmr sakna alla andra oxå, såkart! Hoppas vi kan ha ngn "träff" där alla samlas och snackar, om hur det är på sitt äventyr, vilka man saknar, vad man hade hoppats på, allt helt enkelt. Men när jag tänker efter, så tkr jag att det här ska bli kul, riktigt jättekul! Att komma till en ny skola är alltid svårt, men nu knr jag att jag är redo, jag knr så pass måga att, ja, hur farligt kan det va? För första gången i mitt liv, så längtar jag tills sommarlovet är slut... det känns jätte konstigt, är jag sjuk kanske? Haha, nee men det ska bli kul att göra något nytt, på egen hand. Det jag kommer ihåg mest från det här året, det är England. Den resan kmr jag ALDRIG glömma! Det var verkligen riktigt, riktigt roligt! Ett minne för livet, med de bästa!

Det finns verkligen bara en sak att säga;
Jag älskar er 6A!

Glada men ändå sorgsna kramar ... /Malin




                     
Min gula ros!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0