Udidodilodidooo .. !

Hejsan !
När pappa kom hem runt fyra så blev han superglad över mitt nystädade rum :P Efter ngn timme åkte vi & hemtade mamma & Max på tågstationen , sedan åkte vi till Mcd & åt middag . Jag har igentligen inget emot ders mat , men den e inge vidare god asså ... Hur som hläst , vi kom hem för ett tag sen för efter maten stack vi in till Vinn en snabbis & handlade mat till imorgon . Vet inte riktigt vad det blev med de blir säkert bra .. :P & efter som att jag har upptäckt att jag börjar gilla Kalle Anka så fick jag en kalle anka pocket till Portugal , ska läsa den på planet ,  I think (a) Innan typ hatade jag kalle anka men sedan på sportlägret så läste jag en som fanns ett rum med massa böcker & då blev jag helt galen i dem & läste typ 100 st ... xPMen det dumma är att trots deras tjoklek är det väldigt lite att läsa så man läser ut dem asfort .  Men aja , när vi kom hem så spelade jag & brorsan lite singstar ... x) Nu sitter jag här i mitt nystädade rum & skriver blogg , det är fruktansvärt myysigt ! (a) Heh :P

Kram Malin



Det var inte den här jag fick , men jag har läst denna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0