Städat :P

Tjotjo !
Idag gjorde jag nog det knäppaste jag har gjort på länge , iaf för att vara mig ... Jo , jag städade hela mitt jäkla rum ! ! Haha , de låter inte så konstigt va ? Men jag gör till aldrig det , men när jag väl kommer igång så kan jag inte sluta för äns jag tkr att det blev bra , underligt ... x) Jag började runt 11-tiden , när jag vaknade & sedan höll jag på ända tills nu , 3 timmar & 30 min ! ! ! Det är ju helgalet , heh xP Nu är klockan halv 3 , jag har varken klätt på mig , sminkat mig , eller ätit lunch ... hm , jag kanske har gått & blivit sjuk ? Hoppas inte det för på tisdag ska vi ju till Portugal ! Haha , undrar om det finns ngn sjukdom som heter "städ-sjukan" ? Tror inte det iaf xD Nu ska jag nog ta & göra lite lunch , skriver mer ikväll , troligtvis .

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0