Sol <3

Helluu .. :P
Idag vaknade jag runt 10, gick upp & åt frukost . Mamma stod i köket & bakade ngt , kakor typ ^^ . Sedan satte jag mig vid stationära datorn & fixade en grej i Activ Studio , men de cpade så jag logga in på msn på min egna dator islt . Runt ett åt vi lunch , korv med börd , usch :P Sedan gick vi ut i parken & fikade lite , sen gick jag upp med sakerna & sedan stacka jag till min favvoplats , stupet :P Men de blåste ganska mkt , tyvärr . Jag satta där & tog det lungt , tänkte igenom livet lixom ;P Sen gick jag hem igen & satta med på ballkongen & åt en apelsin [I<3apesiner] . Efter ngn timme i den varma solen gick jag ut till max & anton , sedan ringde jag pappa & snackade ett tag . Han kom hem runt 4-tiden , vi gick in för ja pallade inte solen mer , hehe :P Nu har jag varit inne ett tag & kollar på TV , men nu sitter jag här & skriver . Ska ner till centrum & chacka pizza till middag nu , ses ! :D

Malin


Haha, en kul bild från England ! :D Jag glömmer er aldrig - 6A <3

Kommentarer
Postat av: mickan

haha, noora är söötast! <3

2008-07-07 @ 21:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0