Portugal ! :D

Hola , hola !
Nu ar jag i Portugal , Monte Goro . Det ar superfint & solen skiner hela tiden , mysigt !  Igar akte vi till en stad i Spanien , det tog bara nagra minuter med farja , coolt ! Men det var supervarmt sa det var ganska jobbigt att ga runt u affarer . Jag kopte en vaska & lite andra smasaker . Till lunch drack ja minst 1 liter cola pga varmen . Max at rekord manga glassar pa en dag , 5 st ! Jag han dock bara med 3 men det var nog rekord for mig , haha . Nar vi kom tebax till Dunamar (hotellet) sa var det jattemulet & efter ett tag borjade det regna ! Det var forsta gangen pa 7 ar som det regnade i Juli , fet collt , haha ! :P  Nu sitter jag vid en dator som fanns pa en liten resturang , det finns visserligen datorer pa hotellet oxo men det kostade 6 euro per 15 minuter , helgalet ! haha , har kostar det 1,50 euro for 20 minuter ! Menmen , nu maste jag kila ! Adios amigos !

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0