Hejja AIK ! <3

Hej !
Idag vaknade jag vid 11 , utan att ngn väkte mig ! Helt fantastiskt ! :D Haha , annars brukar lillebrorsan kunna låte en hel del , men inte idag ! Häh :P Aja , idag ska pappa & me åka & se på fotboll , Aik i mitt hjärta 4-erer ! Jag tror antingen att Aik vinner med typ 1-0 eller så blir det oavgjort . Igentligen gillar jag inte att kolla på fotboll , men älskar att spela . Men jag har iaf inget för mig idag så jag kan lika gärna följa med för att få tiden att gå , höhö :P För destå fortare det blir kväll destå fortare blir det morgon & destå fortare det blir morgon destå kortare tid är det tills vi ska åka till Portugal ! Haha , komplicerat men helt sant ;) Planet går typ vid 11 men vi måste ändå gå upp vid 7 , helgalet ! xP Jag tkr att man inte borde behöva checka in så himlans långt innan , men då behöver man ju iofs inte vänta så länge på morgonen för då vill man ju åka på en gång , hihi ! :D Aja , nu pallar jag inte skriva mer ! ^^

Malin


Hejja AIK ! <3

Kommentarer
Postat av: Towe

Varför just AIK? :)

2008-07-06 @ 12:51:17
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Mallopallo .. (aa)

Mihii ! :) Va det en fråga ? (a)

2008-07-29 @ 17:41:52
URL: http://lixomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0