En dag kvar =)

H3JS4N !
Tyvärr blev det ju 2-2 i matschan igår , blä ! & en spelare i AIK fick gult kort för att domaren tyckte att han filmade , men på reprisen såg man så jäkla tydligt att han blev fälld , ARGHH ! ! !  Aja , fick en Aik-tröja av pappa i Aik-shoppen, jippie ! :P Hur som hälst , det var ett gäng halvsura aikare som gick ut ur råsunda efter matsch varav två var jag & pappsen ^^ Vi kom hem typ vid åtta , jag satte mig vid skrivbordet & rtade i en bok , blev ganska nöjd . Vid 11-tiden var jag så trött att jag knappt kunde stå så jag gick & lade mig ... haha x)

Idag har jag typ packat hela förmiddagen , det är typ *pip*-tråkigt ! xP Det känns som om jag har tagit fram hela garderoben men ändå ligger typ allt kvar ser det ut som , heh :P Vi åt lunch nyss typ , köttbullar + makaronen , hatar .. -.-
Mamma ska på bio idag så papa har skjutsat henne till Kista , Sex and the city tror jag hon ska se , pallar inte följa med ... :P Nu sitter jag här & längtar tills imorgon , jag vill åka nu ! Det är ju värsta pissvädret här ! -.- Menmen , ska packa det sissta nu !

Kärlek /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0