Bloggdesign

Kära läsare !
Igår så fixade jag lite med min design , jag blev nöjd till en början . Men sedan så försökte jag sätta in en massa mer fina saker & finesser så då blev det bara pannkaka av skiten . Nu har jag gjort om det , men det är fortfarande inte som jag vill ha det .  I "Menyn" så är all text med överdrivet stora bokstäver & även kommentarerna . Klockan som jag har på ena sidan går långt ifrån rätt ... *suck*. det känns som om inget vill va på min sida idag , tyvärr . Ska försöka fixa detta så fort som möjligt , vet dock inte hur .. x) Menmen , på ngt sätt ska de nog funka :D

Malin

PS. När jag nu läst denna text märkte jag att den låter ovanligt vuxen , i alla fall för att vara mig , haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0