Blä .

Tjolahoppsan !
Idag vaknade jag halv 11 när max kom in i mitt rum & sa att mamma hade sagt att jag var tvungen att gå upp ... Gick upp & åt frukost efter ett tag sen tog jag en dusch & satte mig vid datorn . Idag var det sol så vi gick ut & grillade korv, fett pinsamt xD Men aja, de kom iaf ingen ja kännde så de gjorde inte så mkt . Jag pallade bara äte en korv, sen fick jag in å bytte skor, sen stack jag ner med max & anton till konstgräset , men de va tråkiga så jag gick hem igen , grillen var fortfarande varm så jag gick utt & hämtade marsmellows (eller hur de nu stavas ... xP) Men efter ett tag var jag så trött att jag trodde att jag skulle dö, gick in igen & satte mig återigen vid datorn . Nu har jag setat här i en dryg halvtimme skulle jag tro . Ska nog börja göra ngt annat snart , sitter alderless för mkt vi datorn på sommrarna , inte bra ... Men början på den här veckan har jag verkligen inte haft ngt alls att göra, inga kompisar hemma & både brorsan & mamma e hemma så jag kan inte göra vad jag vill precis ... men imorron sticker de ju till tönt-Hallsta, YES! Men bara tills på torsdag dock . Kmr va skönt å va lite ensam ett tag . Men ändå tile halvtråkigt , jag vill åka till Portugal nu ! Det är verkligen inge kul med sommarlov när man bara är hemma, stackars de som inte åker ngn stans på hela lovet , jah skulle typ dö av tråk ! Jag ska ju faktisk göra ganska mkt , har just varit på läger i 2 veckor , på tisdag så ska hela familjen till Portugal , oxå i 2 veckor , därefter sticker jag & pappa till Göteborg i några dagar , troligtvis Liseberg större delen av tiden , haha !Därfter ska hela familjen + Becca till Åland & där ska vi bo i en stuga där det kmr sammanlagt vara 8 barn, i vår ålder . Kmr nog bli kul , där e vi i en dryg vecka . Sen är de bara typ en vecka tills skolan börjar & då ska max gå på landslagetsfotbollsskola , men jag pallar inte , ska bara va hemma & chilla veckan innan skolan lixom . Just nu har jag ganska så lite ideer, vad ska jag skriva lixom ? de  känns som om min hjärna e helt tomm , tomm på ideer ... Det är den ju iofs , men de e så otroligt jätteiriterande att man önskar att man sjönk genom jorlden o aldrig kom tebax ... så knr ja nu iaf , de låter nog ganska konstigt för den som läser det här , men man måste ju skriva sanningen ... heh xP

Malin



Senaste inköpen (sen i onsdags):

Trekvartsjeans - bikbok 299:- (50%)
Ucla tjoktröja - bikbok 299:- (50%)
Linne (vitt) - bikbok 99:-
Linne (rosa) - H&M 79:-
T-shirt - Gina tricot 99:-
Piketröja - Gina Tricot 99:-
Linne (vitt) - Vila 49:-
T-shirt - Gina tricot 99:-
Ucla (kofta) - 399:- (50%)   


Dagens :

Klädsel: Jeans-shorts från Bikbok &
T-shirt från Gina tricot
Smink: Mascara (va ju hemma hela dagen ... )
Låt: My heart will go on - Celine Dion
Göra: Tråka ...
Måste: Svara på Josses brev !
Godis: Kladdkaka :P
Höjdpunkt: Pappa :D
Skämt: En dissning av Anton xP
Träning: Fotboll m lillebror
Frisyr: Utsläppt, igen spec
Saknad: Becca! <3
Humör: Lite sisådär ..
Dummaste: Trött & tråk :/
Planer: Sova, sova !

 


                  



Aik 4 lajjf !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0