Biotime ;P

Hejs !
Idag vaknade jag av att mormor ringde runt halv 11 , men de gjorde inte så mkt iofs . Hon undrade om mamma hade tid att prata men då förklarade jag att hon & Max åkte med tåget till Hallsta på morgonen , det hade hon ingen aning om . Sedan pratade vi ett tag , men jag får aldrig mkt att säga när jag pratar med henne i telfon så det fick bli ett mkt kort samtal ;P Sedan lade vi på & då tog jag med mig bärbara datorn till soffan & fixade lite i bloggen , designen har jag nu fixat med den är dock inte lika fin som den förra . Men den får duga tills vidare . När jag hade setat i soffan ett tag så tittade jag på klockan å då var den halv 1, & jag hade varken ätit frukost eller duschat, haha x)Så jag tog en snabbdscu direkt , men jag hoppade över frukosten & gjorde iårdnig lunchen direkt istället , ingen ide att äta frukost mitt på dagen lixom . Igår såg jag på ett asaläbbig program på tv som handlade om en familj som trodde att deras hus var hemsökt, & sedan kom det en expert hem till dem som sökte igenom huset . De sade att de skulle vara jätteförsiktiga & att de hade haft tur som klarat sig , för de var förföljda & deras hus var hemsökt ... jag kunnde typ ine sova & jag trodde att det skulle hoppa fram ngn & typ mörda mig hela dagen , men de blir nog bättre när pappa kmr hem, hehe xP Just det , idag ska ju pappa & jag se på Narnia , vi ska äta middag i Kista först & sen ska jag nog gå runt & kolla lite i affärer för filmen börjar inte för än kl 21.00 .  Nu tror jag att pappa kom in genom dörren , ska gå & säga hej !


Malin

PS. Jag saknar Jossan & Becca määääst ! <3


Den här gjorde jag i paint idag, ska kanske ha den i min design ngn gång x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0