måndag, kväll

Hejsan alla!
idag har jag varit i skolan as usual, tråkigt tråkigt. pallar inte skriva om det.. blablabla.. nu är jag med cissi, vi är hemma hos henne och fixar med hennes blogg. shakeww.blogg.se checka gärna! jag har faktiskt skrivit ett litet inlägg där, om korv, höhö, så nu får jag tacka för mig och hälsa Cecilia välkommen! :)

harebäst, malin'



Hejsansvejsan gullpluttar och harar! det är jag som är den angeläma cecilia, den coola bruttan på bilden med red jacket, jao ;) jag tycker att malin har fina bajshål, mihihi :) när jag blir stor ska jag bli städare för de är så snälla tycker jag. jag ska hjälpa andra männsikor att få fina huvuden. är det ngn annan som gillar svampbob? det gör iaf jag! och lollo oxå, hihihihi!! :) malin har en alldeles för fin förutsättning när det gäller att visa herrskap mot myror, jag tycker inte att myrorna förkänar så pass mycket uppmärksamhet som malin ger dem. hon borde tänka mer på bladlössen och de sjuka hundarna. men nu ska jag gå på utvecklingssamtal för din rumpa är utvecklingsstörd!

Hejdå mumin! /cissipissikissilissiniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0