fredag, eftermiddag

FELIZ NAVIDAD! :) <3
ja, det är allt jag kan säga, verkligen allt ! :D höhöh, ja, idag hade jag ju skolavslutning. alla i hela skolan samlades i aulan & marcus sanckade lite. sen var det några som spelade massa rockmusik, hahah. de var väl ganska bra, antar jag. sen skulle frida & sofia sjunga. typ ngn julsång, vet inte vad den heter, xd & därefter snackade rektorn en MASSA (tror de var rektorn iaf ?) höhöh, booooring ! men så tillslut var jullovet här ! :D eller fört gick vi till klassrummet och fick typ ett kuvert av våra mentorer, men seeeen fick vi äntligen gå ! :P jag & becca gick hem till mig, vi har typ mest tagit det lite chillchill ^^, ska nog spela singstar snart oxå ;) men see ya !
ciao !

harebäst, malin'

               
    


- jag älskar er.

Bild 1: Mitt chokladiga öga ^^,
Bild 2: Juss & Cissi i en jacka x) <3
Bild 3: Juss'
Bild 4: Malin & Saga - flumm !
Bild 5: Malin - ute
Bild 6: Malin - inne
Bild 7 : Malin & Juss' - minnen minnen minnen ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde bild åtta (?) :P

2008-12-19 @ 18:46:05
Postat av: malin

men jag skrev ju under den.

2008-12-19 @ 18:52:57
Postat av: Jussan

Haha, sista bilden är verkligen något som jag kan ta fram nån gång jag känner mej nere! <3 älskar er!

2008-12-19 @ 19:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0