en "liten" lista.. (a)

ärlighetstest

Jag har under mitt liv:

[ ] Druckit så mycket att jag spytt - nepp
[ ] Stulit en bil - neej ? x)
[ ] Hånglat med samma kön - noe
[x] Sovit i samma säng med samma kön - alla har väl sovit skavfötter ? :D
[x] Varit kär . såklart
[x] Dumpat någon - jau
[ ] Snattat - ärligt talat, nej.
[ ] Blivit arresterad - nono
[ ] Gått på en BLIND DATE - nej x)
[x] Ljugit för en vän - ja..
[x] Sett någon död - mm
[x] Varit utomlands - ja då :P
[x] Flygit flygplan - absolut
[x] Gått vilse - mahah, ja !
[x] Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa - jo då..
[x] Gråtit dig till sömns - har nog alla
[x] Lekt tjuv och polis - mhhaha, favorite !
[x] Sjungit karaoke - I <3 ! :D
[x] Gjort något som du lovat dig själv att aldrig göra - tyvärr
[x] Busringt . mahahaha, jaaa! :P
[x] Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan - mahahah ^^)
[x] Fångat en snöflinga på tungan - såklart jag har :)
[x] Dansat i regn - mihihih, jaa
[x] Skrivit till jultomten - höhöh, varje år :)
[x] Sett solen gå upp med någon du tyckt om - jaaa :P
[x] Blåst såpbubblor - jajjemensan
[x] Grillat på en strand - sisi
[x] Åkt inlines - hahah, ja
[x] Åkt skidor - aa, long time ago
[x] Åkt skridskor - jau
[ ] Åkt snowboard - nej (?) xD
[ ] Genomgått en operation - ne, tack och lov !
[ ] Varit förälskad i en lärare - nej, hahah
[x ] Sett en del av mig själv brinna - håret, jua
[x] Ätit sushi - jaa, blää !
[x] Legat på rygg och sett molnen flyga förbi - mm :P
[x] Gjort en snöängel - hihi, ja såklart
[ ] Haft ett te-party - mahah, nej ? :)
[x] Byggt ett sandslott - jaa
[x] Hoppat i en vattenpöl - höhö, ja
[x] Hoppat i en lövhög - jaa, de är klart :D
[x] Somnat i skolan/på jobbet - haha, ja.. -___-
[ ] Använt ett falskt id . noep ?
[x] Tittat på en solnedgång - ofc <3
[ ] Varit med i en jordbävning - nej
[x] Rört en orm - en snok x)
[x] Sovit under stjärnorna - åhlengården 08 :)
[x] Blivit kittlad - jaa.. -_-
[] Blivit bestulen - nej, tror inte det
[x] Blivit missförstådd - ja.. ofta !
[x] Vunnit i en tävling - talangfighten 2004 ! xD (aa)
[x] Gått mot rött - m
[ ] Blivit avstängd från skolan - nej, nej.. ja e en duktig flicka ;)
[ ] Varit i en bilolycka - neä
[x] Haft kramp- jaa
[ ] Ätit ett helt glasspaket på en natt . ne xP
[x] Hatat mitt utseende - always
[ ] Varit vittne till ett brott - nöä
[x] Gått barfota i leran och pressat leran mellan tårna - mihi, jau
[x] Skrivit ett kärleksbrev - hahaha, jupp
[x] Tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om - yes
[x] Fått en önskan inslagen - jaa :D
[ ] Smakat torrfoder till ett djur - nej (?) xD
[x] Sagt till en främling att jag älskar honom/henne - hahaha, hela tiden x) (aa)
[x] Kysst en spegel - m
[x] Sjungit i duschen - det går ju vekrligen inet att låta bli ! (aaaa)
[x] Drömt att jag gift mig med någon - ja xd
[x] Slickat på en lyktstolpe på vintern - ja, inte smart -______-
[x] Suttit på ett tak - jepp
[ ] Skrikit så att jag inte fått luft - ne
[ ] Pratat i telefon i mer än 2 timmar - ne, men nästan
[x] Stannat uppe hela natten - nyårsafton! x)
[ ] Inte duschat på en vecka - neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !  ! !
[x] Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet - ja :P
[x] Klättrat i träd - de har alla ? :)
[x] Haft en koja - jepp
[] Blivit puttad i en pool med kläderna på - no, lycky me ! ;)
[ ] Brutit någon kroppsdel - ne, bara sptickor :P
[x] Fångat en fjäril - ja
[x] Fuskat på ett prov - haha, inge rehjäla fusk ! ;P
[x] Glömt någons namn - jaa, det har nog alla.. ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0