torsdag, kväll

hejhej sötnusar! ;)
idag har det en halvlång & supertråkig dag i skulan.. slutade fem över halv fyra & fyra börjar tennisträningen. bussen kom tio minuter för sent så jag kom natuligtvis en kvart försent. -.- vi hade en liten tunering iaf :D det var kul :) det var iofs bara jag & Jojo från min grupp som var där, men vi spelade med de på banan bredvid (aa) där spelar bla Mickaan, hon e fett grym! :) jag spelade fyra matcher & vann två, förlorade alltså även två. spelade 7-3 mot Johanna, 7-4 mot Saina, 7-9 mot Lovisa & 4-7 mot mickan.. som sagt, mickan äger ;) höhö, Lovisa vann hela 'tuneringen' med alla matchar vunna. grattis grattis till henne! :D iaf, när jag kom hem var klockan runt halv sex. hade riktigt ont i huvudet, tog en ipren & åt middag. vid kvart över hade jag fortfarande ont & hade somnat i soffan så jag hoppade över löpträningen & fotbollsträningen idag. det var nog bra, för det är verkligen inte kul att träna med huvudverk! allt blir lixom dubbelt så jobbigt.. jajaj, nog om det. imorgon är det en najs dag i skolan med luciafirande & få lektioner. :) me like ^^, just nu sitter jag i mitt rum & lyssnar på min nya skiva! har säkert lyssnat på hela mins 20 ggr nu! :D btw, Jag längtar till imorgon! (aa) ska ju till globen med Cissi & kolla på bästaste Kevin! :D hoppashoppas att han vinner! :) men nu ska jag ta & sticka, ciao!

harebäst, malin'


I belongs to you cecilia.. <3


Kommentarer
Postat av: sara

jaa ! kevin måste vinna!! :D

2008-12-12 @ 21:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0