torsdag, kväll

buenas... hm, något ! x)
eller, hej helt enkelt. idag har det varit en ganska skoj dag.. måst jag erkänna. ^^, var på flummhumör precis heeela dagen, muhahaha ! när vi hade en liten håltimme, eller vi fick sluta tidigare från fysiken så var jag feeeett flumm x) niorna hade lektion i en sal där det är ett hål i väggen som man kan kolla in till klassrummet genom.. jag typ skrek i hållet och sa att de skulle vara tysta och lyssna på lilla jonas... ^^, & när ngn gick ut så frågade jag dem på spanska hur de mådde, det var kuuuuul. sen när den kom tillbaka till klassrummet så ställde jag mig för dörren.. de va en kille som fick värsta damp och putta bort mig! :O x) hahah, men en annan bah; eyy du, kan du flytta dig ? jag bah; wahhha! okeej! :O ahah,. ja blev fett rädd, han va typ två meter..x) iaf.. på engelska somnade jag ! :O mahahah, jag e fett knäpp.. xd men som tur var så kollade vi på film, så de var ingen som märkte att jag sov typ halva lektionen ^^D efter engelskan så tog jag bussen från djupdalsvägen som vanligt på torsdagar & kom till träningen typ fyra. alltså lite sent, eftersom jag skulle byta om oxå. vi körde tunering idag igen, askul :P höhöh, flummade som tusan där med. Johanna & Emma tycker nog att jag är rätt galen nu.., mahah. men Jojjo är faktiskt ganska flummflumm hon med, höhöh ! ;) jaja, när jag kom hem tog jag en dusch & så var det middag. kvar i sex skyndade jag mig till skolan, eller gamla skolan dårå. brorsan hade julavslutning, det var skoj att se, träffade en massa gamla lärare & kompisar :D Bosse, han e ju bara för cooool ! (aa) men men, när allt var slut och så.. gick jag, sara & becca till ica. vi köpte godis till imorgon, som vi ska ha när vi ser på bio med klassen :P ska bli skoj, hoppas bara att de e en bra film ^^, haha, saras godis kostade lika mycket som mitt godis & drciaka kostade tsm.. höhhöö, ville inte köpa så mkt för då skulle pappa få typ damp ^^) men nu är jag ju såklart iaf hemma igen, siter här och segar.. ^.^ men nu skalla jag sticka !
hasta luego ! ciao ! :) <3

harebäst, malin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0