torsdag, kväll

hej och hej!
sorry att det inte blev nå¨gra "riktiga" inlägg igår, men jag var helt enkelt upptagen.. så lite texter var allt som hans med. idag var jag i skulan som vanligt, torsdag är den värstavärsta dagen på hela veckan.. men vi fick viserligen gå 50 minuter tidigare från no:n för att vi gjorde ett oförberätt prov som bara tog typ 20 minuter. aja, efter skulan kom pappa och hämtade mig utanför aulan eftersom han var hemma och jag hade bråttom till träningen. jag slutar 15.35 och bussen går 15.45 från djupdalsvägen, vilket det tar tio minuter att till, så jag får springa till bussen i vanliga fall.. och sen är det bara en kvart tills tennisen börjar, jag har nog aldrig kommit i tid förutom idag ^^) menmen.. när jag kom hem åt jag en snabb middag och sen böt jag om för att ta mig till nästa träning. löpning & fotbollsträningen. löpningen gick riktigt bra, är nöjd med tiden jag fick på 2, 4 km. i tanke på att jag har varit borta ett tag, har inte varit med på ngn löpträning på länge, det var kömpigt i slutet, men jag spran hela vägen i stort sätt samma fart. futbollen gick destå sämre. jag kan bli kall innan vi började och det var halt på planen. men jajaj, thats life. och det blir ju inte precis bättre när jag kommer hem.. ? jo, mamma börjar anklaga mig för att ha druckit alkohol -.- och att hon inte tycker att galaxen verkar vara ett lämpligt ställe efter det hon har hört av en "hemlig källa"... jag blir så himla sur! så fort hon hör ngt sånt, så tror hon att det är sant! ALLA VUXNA SOM LÄSER DETTA: TRO INTE PÅ VAD ALLA ANDRA VUXNA SÄGER! DE KAN HA HÖRT DET FRÅN NÅGON ANNAN, SOM HAR HÖRT DET AV ÄNNU EN ANNAN, SOM HAR HITTAT PÅ SKITEN! detta är faktiskty förklaringen de allra flesta gångerna ngn vuxen säger ngt sånt här till en annan. de har ju ingen aning om vad som händer på galaxen/elverket?! och hur i tusan skulle ngn kunna veta det lixom? nu är jag verkligen sur... nästa gång kan ju alla ta med sina föräldrar så fort de ska ngn stans, så de får se att alla ryckterna är falska?! :S nä, nu ska jag gå! pallar inte sitta här och skriva massa skit!

harebäst (alla barn), malin'


     malin 5 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0