tisdag, morgon

Buenas diiiiiias ! :D
nue har jag vaknat, höhö. max kom in halv elva och tyckte jag skulle vakna (?) haha, aja.. det var väl lika bra. ska ju till edsbacka idag, och då vill man ju iaf hinna fixa sig liiite ;) hoppas det blir bra, tror det faktiskt :) när vi kommer hem ska jag ringa becca, vi bestämmde just det på msn. vi ska nog mest ta det chill och snacka. om julen troligtvis, hihih ^^) det är ju imorgon, lääängtar! hoppashoppas att jag får.. aa, säger vad som jag får det ;) joo, en sak inna jag ska kila. det är om alla dessa människor som kommeterar anonymt.. -___- det är fett irriterande att inte veta vem det är som tycker att man är knäpp / fjortis (?) / blondin / lägger upp onödiga saker som bilder på solnedgångar  x) / jaa, massa annat. om ni vill mig ngt, våga då stå för det genom att skriva ditt namn ! eller ännu bättre.. kom fram till mig och säg det! det var allt för mig.
ciao!

harebäst, malin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0