tisdag, morgon

hooola !
ja, nu är jag helt klar för avfärd. men det är ju inte rästen av familje förståss.. haha, nejnej vi ska ju inte åka än. klockan ett ska vi vara där, så vi åker väl typ 20 i. hmö.. denna morgon har väl varit som vanligt.. vakna, sega, äta, dator, duscha, fixa, dator.. x) hahah ;) det har blivit som en vana, en bekväm vana om jag får säga det själv. :)
åhh, det är ju såå hiiimla fint väder ute idag! :D klarblå himmel och sol (a) fett fint :) synd bara att det inte är ngn snö, men om de här vädret håller i sig till imorgon så är jag iaf helt klar nöjd ;D nu ska jag få bort min nedras hicka.. -___- bild på vädret kommer senare!
ciao ,

harebäst, malin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0