tisdag, kväll

hej hopp galopp!
idag kom jag hem runt halv fyra. juss hängde med, det var trevligt trevligt. vi satt lite vid datorn & i köket & snackade om allt och inget.. ^^D vi fem skulle hon hem & käka middag.. hon helt enkelt lämnade mig helt ensam... :'( hahah ^^P aja, efter ett tag åt jag oxå och vi sju drog jag ut. & sen in på glx & kollade på juss medans jag, becca & sara hade flummfighter.. :) höhöh, it was funfun. vi halv nio stack vi hem till juss & käkade lussebullar ^^) efter ett tag sntack jag hem & satte mig vid datorn, mahah. nu lyssnar jag på julsånger as usual :D hahah, har inget bättre för mig xd men nu ska jag gitta.

harebäst, malin'

love you most of all.             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0