tisdag, kväll

hej hopp i full galopp! :)
idag har jag gjort en hel del faktiskt.. :) snckade med becca typ elva, då var jag i stort sätt klar. men hade inte hunnit äta frukost.. så vi kunde inte ta den bussen det var tänkt att vi skulle ta, haha. ja, vi tog en senare & kom tram till stinsen typ 12. påvägen dit smsade jag lollo & cissi, hihi :D cissi kunde inte komma.. men lollo kom iaf :P hon ringde mig när hon var framme, jag svarade på skånska. roligt värre! haha, sen gick jag runt och snackade skånska den större delen av tiden vi vistade på stinsen! :D det var KUL ska jag säga, hahah. eller jag tyckte det, men det tyckte antagligen inte lollo och becca, mahahah! iaf. efter ett tag stack vi te donken & käkade ;) höhöh jau och sen tebax te stinsen ett tag. provade en masagestol på onoff, hahah never again! det kittlades som faaan x) jaauu, och sen gick vi till häggviksskolan.. lollos mamma & brorsa kom och hämtade oss där och så körde de oss te cissi. där var vi ett tag, men sen gick vi till lollo för jag hade inte tagit några djurpiller & då kan jag verkligen inte va där, haha. jao, hos lollos spelade vi guitarr hero.. -____- HATA! och sims 2, hahaha x) lägger upp tungaste gubben jag gjorde! ;) aja, typ halv sex gick ja och becca till bussen.. vi missade den typ så vi tog 525 till djupdalsvägen och sen 607 hem. när ja kom hem åt jag middag och nu.. sitter jag här! haha, detta blev ett halvlångt iinlägg.. :) men här kommer bilder
ciao!

harebäst, malin'

bilder från helgen... :

  

Bild 1: Fin solnedgång
Bild 2: Malin är wnb thailändare.. x)
Bild: Meee :)


Jau, och lite bilder från de senaste dagarna.. ;)


Bild 1: Sexigaste bilden på mig asso, haha. donken.
Bild 2: Inte leka med maten, malin!
Bild 3: Lollos sötnosiga katt :)
Bild 4: Jag, haha
Bild 5: Cissi är fett skillad på biljard! :D
Bild 6: Lollos hemliga partner ;)
Bild 7: Sagas konstverk med min flaska.. x)
Bild 8: Cissi, hah. & lollos big mamma gran!
Bild 9: En onödig men tankeframkallande bild..
Bild 10: Min mormors mobild?! x)
Bild 11: Cuulingarna! haha :)


sisst.. men defenetift inte minst...!


Lollos Sexiga snubbe ;)

Min otroligt vackra herr falukorv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sims TRE :O ?!

2009-01-02 @ 00:55:21
Postat av: Anonym

sims TRE :O ?!

2009-01-02 @ 00:55:42
Postat av: malin

nej, 2 ? x) höhö, en som har läst fel där va ? hahaha :)

2009-01-03 @ 18:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0