tisdag, kväll

huuulaa! :P
hahah xD nu har jag & becca jusr bakat pepparkakor :) de bläv supergoooooda asssåååååå!! (a) hahah, det var vääldigt skoj kan jag säga :) mina flräldrar är nog vääldigt trötta på denna låt http://www.youtube.com/watch?v=rTM0mWjAtVE som vi sjöng heeeeela tiden x) ahah, har fått den på hjärnan xP vi flummade som fan hela tiden.. x) eller rättare sagt, jag flummade och becca garvade åt mina värdelösa skämt xD (aa) hahaha, pappa påstår att jag har drabbats av "julnojjan" vad han menar har jag aldrig förstått x) ^^, allt jag vet är att det är kul att ha denna sjukdom..! x) haha, men nu ska becca gå.. ska säga hejdåå ;) ... såååu, nu är jag hemma själv.. INGEN FLUMMKOMPIS! :'( Folk, logga in på msn, jag vill flumma!! :D hahahah (a) men inte nu isfl.. ska sätta på glasyr på pepparkakorna! :) bilder kommer såklart sen.. ;)
ciao!

harebäst, malin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0